nog een klein maandje - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Cock Holstein - WaarBenJij.nu nog een klein maandje - Reisverslag uit Kabul, Afghanistan van Cock Holstein - WaarBenJij.nu

nog een klein maandje

Blijf op de hoogte en volg Cock

26 Januari 2014 | Afghanistan, Kabul

Nog een klein maandje en ik mag op verlof voor twee weken. Dat word een strakke planning. Ik wil natuurlijk zo veel mogelijk tijd doorbrengen met mijn liefie. Daarnaast wil ik natuurlijk mijn kleindochter vasthouden, onze ouders bezoeken, mijn kinderen zien, onze broers en zussen spreken en misschien wat vrienden bezoeken. Als ik dit zo lees kom ik waarschijnlijk tijd te kort.

Ik ben al aardig ingewerkt en heb het gelukkig druk. Het verplaatsen is nog steeds een probleem maar daar komt deze week verbetering in. We krijgen meer voertuigen en mensen. Hoofdzakelijk Denen. Ook wordt de organisatie weer veranderd waardoor ik een andere functie krijg. Ik ga nog directer samenwerken met de opleidingsscholen. Dat betekent nog meer bezoeken afleggen Eerst werkte ik met de Amerikanen maar nu ga ik met de Duitsers werken. Gelukkig versta ik ook Duits.

De post is nog steeds een probleem. Ik hoop vandaag een pakketje te ontvangen dat 6 weken onderweg is geweest. Ik hoop dat daar verandering in komt. Verder is het nog steeds koud. Af en toe valt er een sneeuwbuitje maar hoofdzakelijk schijnt wel de zon.

Ik heb een aantal foto’s toegevoegd van de plaats waar de militaire academie is gevestigd. Wat hier wordt gebouwd is enorm. Als dit klaar is denk ik dat menig land jaloers kan zijn.

Zo, dit was weer een kleine update. Groetjes aan iedereen vanuit het koude, maar hoofdzakelijk zonnige Afghanistan.

Later meer………


groetjes Cock

  • 27 Januari 2014 - 08:48

    Je Liefie:

    Hee liefie

    Ja nog een klein maandje en dan kunnen we elkaar weer vasthouden en knuffelen liefie
    je hebt het lekker druk dat zal de tijd wel sneller laten lijken gaan

    We gaan het wel druk hebben die 2 weken als ik het goed heb gelezen en ook nog van je heb gehoord
    het zijn weer mooie foto's die je erbij heb gevoegd
    Ik persoonlijk zelf kan niet wachten tot je weer terug ben ook al is dat maar 2 weken.

    Ik zelf ben zoals je weet naar de thuisfront dag geweest met Hennie in het AVIODROME
    dat was echt heel leuk we hebben ons goed vermaakt daar en zijn daarna wat gaan drinken met een vriend van Hennie en zijn toen in Amersfoort beland maar dat wist je al he liefie.

    Ik kijk uit naar je volgende verslag en helemaal naar wanneer je terug keert naar; the homeland,"

    Hee Liefie ik hoor later.

    Ik hou ontzettend veel van Liefie

    Liefs, kusjes en knuffels van je liefie in Breda

    xxxxxxxxxxxxkusjesxxxxxknuffelsxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxihhvvjxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




  • 31 Januari 2014 - 22:32

    Carola Kokx:

    Heyhey Schoonbroer/zwager.

    De tijd gaat wel snel als ik zo lees. Fijn om te horen dat zo goed gaat met je gaat en dat veel te doen hebt(Y)
    Ja dat duurt niet lang meer ind dat je even naar huis mag komen. hopelijk neem je ook wel je rust als je die twee weken thuis ben.

    Hier in nerderland zal wel warm vinden wat hier is zo goed als geen winter te vinden:P.

    Het gaat je goed en tot gouw:D
    ( wou je verhaal op vindt ik leuk drukken alleen het pak even grrr)

    Groetjes en Kusjes Carola

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Cock

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1385
Totaal aantal bezoekers 16588

Voorgaande reizen:

25 November 2013 - 10 Mei 2014

de voorbereidingen

Landen bezocht: